INFORMACJA
Godziny pracy
Pracujemy w sezonie,1.V-1X od 7.30 do późnych godzin nocnych we wszystkie dni tygodnia. Osoby chcące osobiście odebrać zamówione matki, prosimy o telefoniczne uzgodnienie dogodnego terminu. Gdy nie odbieramy telefonu prosimy o oczekiwanie na kontakt z naszej strony.
Wysyłka matek
Zamówione matki pszczele wysyłam w bezpiecznych klateczkach transportowych, za pośrednictwem firm kurierskich w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki. Przesyłki docierają do adresata najczęściej w ciągu doby. Kosztami przesyłki obciążony jest zamawiający.
Forma płatności
– przy odbiorze ( pobranie ) – wpłata na konto bankowe
Reklamacja matek
W przypadku reklamacji matek zakupionych z naszej hodowli prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, lub mailowy w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i określenia formy uznania reklamacji jaką Państwo oczekują.
Reklamacja zostaje uznana w sytuacji, gdy:
- Nabywca otrzymał matkę uszkodzoną lub martwą. O ile matka padła w czasie transportu wymagam dostarczenia kopii dokumentów potwierdzających złożenie reklamacji u przewoźnika. Złożenie reklamacji w tym przypadku powinno nastąpić natychmiast po jej otrzymaniu. Składając reklamację odbiorca zobowiązany jest do zwrotu uszkodzonej lub padłej matki.
- W przypadku reklamacji matki która nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od jej dostarczenia do odbiorcy lub rozpoczęła czerwienie trutowe należy zwrócić reklamowaną żywą matkę. Po uzyskaniu reklamacji w ciągu dwóch tygodni nastąpi zadośćuczynienie na zasadach ustalonych przez strony na nasz koszt. Możliwy jest zwrot pieniędzy lub powtórne dostarczenie matki na nasz koszt.
Reklamacja odkładów
W przypadku reklamacji odkładów zakupionych z naszej pasieki prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, lub mailowy w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i określenia formy uznania reklamacji jaką Państwo oczekują.
Reklamacja odkładów pszczelich możliwa jest z uwagi na:
– kwestionowaną jakość odkładu, – odkład zawiera matkę uszkodzoną lub martwą, – wadliwie czerwienie matki. Składając reklamację odbiorca zobowiązany jest do zwrotu odkładu chyba że zostanie ustalone inaczej. Po uznaniu reklamacji w ciągu dwóch tygodni nastąpi zadośćuczynienie na zasadach ustalonych przez strony na nasz koszt. Możliwy jest zwrot pieniędzy lub powtórne dostarczenie odkładu.